Turistična agencija se spreminja skozi čas, sodoben človek danes išče turistične storitve predvsem z namenom sproščanja.
Nekoč je bila turistična agencija luksuz, tako kot turistična potovanja. Danes so turistične destinacije bliže, stroški povezani s potovanjem so se znižali, hkrati pa so se povečale zahteve turistov. Kakšen luksuz so bila nekoč potovanja ter posledično turistična agencija redka izkušnja, lahko izvemo z preprostim testom. Starejše in mlajše generacije moramo vprašati o njihovih daljših potovanjih. Med starejšimi generacijami bomo izvedeli za večinoma krajša potovanja, redki so se odpravili na druge celine. Mladim generacijam turistična agencija ni tako neznana, njihove poti na druge celine so pogostejše. Pomemben razlog za takšne razlike je preprosto povedano čas v katerem so živele starejše oziroma mlajše generacije.
Cene letalskih vozovnic so bile nekoč težje dostopne, danes je njihova cena zgolj delček cene izpred desetletji. Praktično mnogim potnikom predstavlja večji strošek pot do letališča in povratek, kot letalska vozovnica. Seveda niso vse letalske karte tako ugodne, potovanja pa lahko na drugi strani tudi prilagodimo. V takem primeru lahko pride še kako prav turistična agencija, ki lahko z izkušnjami pripomore k odlični počitniški zgodbi ob ugodni ceni prevoza. Lahko pa na drugi strani turistična agencija nudi tudi počitniško zgodbo, ki je v celoti in brez odrekanja pisana na kožo turistom.
Razlike med starejšimi in mlajšimi generacijami turistov so tudi v informiranosti oziroma dostopnosti do informacij. Pred desetletji je minilo veliko časa od nastanka določenega dogodka do objave dogodka v medijih. Prednost so imele predvsem politične ter druge podobne teme, dogodki v zvezi s turizmom so imeli večjo zamudo. Danes za razliko lahko v trenutku izvemo, kaj se dogaja na ciljnem območju, kakšne so povezave, kakšno je vreme, kakšna je vremenska napoved ter na kratko veliko več.
Turistična agencija zato mlajšim generacijam ni neznanka, saj imajo na osnovi boljše informiranosti ter dostopnejših povezav in drugih storitev bistveno večje izkušnje z potovanji.